j0m f0llow byna:

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday

MOTOR oh MOTOR

Assalamualaikum dan Selamat Pagi Semua..:)

Pagi yang tersangat indah ini, kita mulakan dengan bacaan Bismillahirahmanirahim..(tapi mesti baca jugak even xindahpun..hi) ! kOrg pe kbr rini? sihat x? diharap sume sihat la ye. eh2,sebelum byna terlanjur merepek2 nih,jOm kita berbalik kpd tajuk n3 di atas! aik,kita?? byna la kn. haha! 

Motor? Npe ngn motor? meh cni i nk habak kt ang semua! :) Lebih kurang 2 minggu yang lepas, byna dh strt bwk mOtor dh g keje a.k.a LI! fuh..teramat la dugaan pada hari 1st tuh. nak tahu npe? Kan dh lme xnaik mOtor, sO 1 badan jd lenguh2 n sakit2. Cam xtahn plk kalO difikirkan byk kali. Tapi Alhamdulillah semua tuh di hari2 awal ja. Lama2 Ok la. iye dak?? 

Mesti ada antara kOrg semua penah alami apa yg byna alami ni kn. ngan jalan plk berlubang2 n rosak lagilah dugaan. #pengsan jap -.- !  Tapi dengan kekuatan yang ada, byna kuatkan jugak. Dannnnn yang paling penting, dengan apapun kita BERGERAK, kita kena fikirkan bahawa bukan kita ja yang susah. Ada lagi ramai Hamba Allah dekat muka bumi nih yang lagi susah dari kita. 

MORAL : Bersyukurlah di atas pemberian dariNYA dan jangan cepat mengalah dengan deguaan/cabarn yang DIA berikan pada kita!!! :) 

Ok la uOlls... kbai.. :)

eh,xde mOtifkan..nk jugak tempek muka sdrik. kbai. :)
 

0 komen peminatku:

---sila tinggalkan url anda---

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


CoolChaser.com Layout by CoolChaser
CoolChaser