j0m f0llow byna:

Sunday

sape nk t0long byna??

Title yg gempak x??? hmm..be4 mulakan lebih lanjut, nk tnye kbr dlu.. k0rg sihat x? ok x? dah mkn ke sume?? arap k0rg sume berada dlm kdaan bahagia.. bru pasan.. lme gak byna xupdate bl0g kesayangan byna ni.. ;) skrg ni sgt2 bz.. bkn xsmpt nk ngadap lappy tapi xsmpt nk buat karangan yg pjg.. ahaks!!

Berbalik kpd pers0alan yg byna tujukan td.. skg ni bz ngn design yg berlambak tapi enj0y je utk membuat pelbagai design <----ayat b0dek ke 2.. hikhik.. k0t lect terbaca.. hakhak.. (j0ke je) sape yg terer sal dsgn2 ni?? sila angkat kaki..:p nk dapatkn idea pnye la ssh tapi bila tgk org buat, mak ai...sng ja..masa ade lagi beberapa minggu untuk siapkan nih...ad0yaiiii...


p/s: sesape yg sudi membantu, sila angkat kaki sekali lagi,,,hukhuk




5 komen peminatku:

nub said...

adeh ceq x reti..baru nak tlg... ades

byna said...

alaaaa...bru nk mintak tlg...ngeeee

.:. Maa .:. said...

b, lum smpt send gmbr... huhuhu, i'm so bz like u ;/

Miecyber said...

Tak berapa jelas lah... nak bantu apa tu...

RAM & ROM

byna said...

maa : ok.. xpe b dh but bunting 2 utk ma..ngeee...

mie: bantu buat dsgn

---sila tinggalkan url anda---

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


CoolChaser.com Layout by CoolChaser
CoolChaser