j0m f0llow byna:

Wednesday

.:.tErdesak.:.

0leh krn byk ms free nih, teramat rajin utk aku menaip n mengarang cte yg kdg - kala memb0ringkan si pembaca.. Di kala kese0rangan ni gak, byk mnde yg b0leh dtg n terfikir or difikirkan.. smada dr segi ape sekalipun (chewahhh ayat..;) 0keylah..be4 aku m'bebel mnde yg xde faedahnya, j0m kite berbalik pd entry kali ni iaitu : .:.tErdesak.:.

*** k0rg penah rasa terdesak x?? xkesah la dari segi hape sekalipun.. byk kali dh aku alami getir2 cmnih.. terlalu pedihkan ble kite alami ssuatu yg ssh!! Yang pastinya sume yg berlaku ade hikmahnya drNYA.. kite sebagai umatnya, mstila redha..hmm..(^_^)..

*** 5 bln lps, aku niat n tekad (lbh kurg la)..be4 tahun dpn aku nk dptkn ape yg aku nk n Alhamdulillah beberapa bulan kemudian aku dpt sume 2, dgn hasil titik peluh aku sdri.. sgt bersyukur n semestinya k0rg sume pnh rasa cm aku rasakn?? (bila dpt ss2 ngn hasil kite sdri) tapi..................

*** Beberapa minggu, menghampiri bulan..dengan sekelip mata "apa yg aku dapat, telah jauh pergi dr ku"..(ayat xleh blah kn..cm cerpen lak..haha).. kal0 k0rg terperasan, aku pnh buat entry sal nset kesayangan aku jth lam t0ilet.. xsmp sebulan gne, dh kehilangannya..tersangat cdeh beb!!! :( tapi xpela..cm aku ckp td la, ape yg berlaku pasti ade hikmahnya.. pasrah!!! 

*** Lps kejadian 2, 1 1 pr0b aku dpt.. npe ye? hmm,pelik2.. ujian sume 2.. blur dh nset sume r0sak n hilang.. nsb bek la ada akak aku s0rg ni.. die bg pjm nset die.. (nset diepun dh rosak tapi blh pkai lagi) tapi.. (byk tapi ni) beberapa minggu gune, r0sak lagi..huwaaaa,tersangat tensen.. xpkai nset xsemestinya xleh id0p tapi ngn adenye nset la, sng utk kite berhubung.. t0l x??? hmm..

*** n ape yg aku terdesak skg ni adalah hp la...spe ade hp lebih?? bak cni nk pjm.. :p skg ni pkai hp makcik mr.D.. chgr lak r0sak.. byk t0l cabaran id0p nih..hmm.. oke la sume, setakat ni dlu ye..tata..

p/s: smlm mysis ckp aku xleh pkai tel.. ade je yg xkne.. salu r0sak..adessss...

6 komen peminatku:

.:. Maa .:. said...

huh, careless! abs hp aku sekali rosak setelah hp tu bertahan lebih 4 tahun... akhirnya rosak kat tgn cik byna nih.... sgt sedey okey ;/

byna said...

huhu..cik bynapun tersangat cdeh atas ape yg berlaku.. sume yg berlaku pasti ade hikmahnya..pnh jugak nset pkai 3thun n rsk d tgn mr.D..huh

.:. Maa .:. said...

semua dia punca.... ganti blk! ;(

byna said...

huhu..smlm ade tgk hp cm ma yg rosak 2..kaler putih.. nggak de wit la nk gnti..huhu..xpe 2pn pmberian..

fieza said...

hp fieza pon asyik rosak je...
dah repair adek gune elok pulak..fieza gune rosk...byk kali cm2..
bru2 neh da repair fieza bru gne blek 2 minggu je gune pas2 rosak balek..
uwaaaaaaaaaaaa

byna said...

alaaaa...ciannye..asyk repair je, baik la bli len..try kre bpe rm dh ble repair 2..xberbal0ikn..

---sila tinggalkan url anda---

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


CoolChaser.com Layout by CoolChaser
CoolChaser