j0m f0llow byna:

Thursday

A.W.A.K!!!

Assalamualaikum...

Awak, 
Mungkin awak hepy sangat kat sana tanpa sayakan dan mungkin awak senang tanpa sayakan.  Saya hanya mampu berdOa padaNYA supaya bukakan pintu hati awak untuk kembali seperti dulu. Saya berharap sangat doa saya akan dimakbulkan.

Awak,
Saya dah penat dah nak macam ni. Kadang-kadang saya selalu fikir, kenapa dugaan macam ni yang harus saya lalui? kenapa DIA buat kita macam ni? Kenapa harus saya yang tanggung sorg2?? Kenapa awak? Jawab la!!! #Mungkin DIA mahu kita berusaha untuk menjadi yang terbaik tapi kita xtau.

Awak,
Setiap kali saya nak tidur, mesti saya fikirkan awak. Fikirkan kita. Fikirkan diri saya. Fikirkan keluarga kita. Apa yang patut saya lakukan? Apa yang mesti saya buat untuk bahagiakan hati semua orang termasuk awak? Apa? Apa? Apa? Jawabla awak!

Awak,
Saya berusaha untuk jadi lebih kuat dan lebih tabah. Saya berusaha untuk ceriakan hari saya tanpa awak. Saya berusaha untuk yakinkan diri saya yang awak masih sayangkan saya, yang awak masih cintakan saya, yang awak masih kasih pada saya tapi sampai bila saya nak yakin macam tu?? sampai bila?? sampai bila???

Awak, 
Saya masih ingat lagi masa mula-mula kita kenal dulu. Bila saya tingat balik apa yang kita lakukan, mesti saya bahagia tapi sekarang? Awak gantung perhubungan kita. Awak diam seribu bahasa. Awak senyap tanpa kata. Bila saya tanya, awak cakap xde apa-apa. Kenapa?? 

Awak,
Saya xtahu apa salah yang saya lakukan pada awak. Saya xtahu kenapa awak jadi cmni. Saya xtahu apa yang awak buat. Saya xtahu apa-apa pasal awak sekarang ni. Dengan adanya laman sOsial, sedikit sebanyak dapat membantu saya untuk tahu apa yang awak buat even awak pernah remove saya dari friend awak. 

Awak,
Teruk sangatkah saya ni? Jahat sangatkah saya ni sampai awak sanggup lakukan sedemikian rupa?  Kalau awak dah bosan dengan saya, cakap la. Jangan buat saya macam sampah.

Awak,
Saya sanggup buat apa je untuk awak dulu tapi bila awak dah ada semua yang awak nak, awak tinggalkan saya. Saya bukan nak mengungkit tapi saya nak awak sedar betapa saya menyayangi awak dan 1 je yang saya mahukan dari awak. Saya  nak awak hargai saya! Senangkan? 

Awak,
Saya xperlukan harta awak, saya xperlukan duit awak, saya xperlukan kemewahan apa-apapun. Saya cuma mahu awak jujur,ikhlas,setia ngan saya. Susah sangatkah? Semua tu xpakai duit la awak. Saya perlukan awak. Saya mahukan Awak yang dulu dan bukan yang sekarang.

Awak,
Saya tahu saya xsempurna untuk awak tetapi sekurang-kurangnya saya berusaha untuk jadi yang terbaik untuk diri saya, untuk awak dan hubungan kita. Awak nak ke hubungan kita habis macam tu je? Tiada apa yang saya mampu buat untuk awak. Cuma mendoakan awak agar awak bahagia di sana. InsyaAllah! Amin! -.-

crdt : en.google





(hasil nukilan:bynakeroppi)

0 komen peminatku:

---sila tinggalkan url anda---

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


CoolChaser.com Layout by CoolChaser
CoolChaser