j0m f0llow byna:

Thursday

Pacat 0h Pacat!!!

Sape xtak0t pacat..? TERsangat TERkezut gilessss pagi tadi..!!! dengan bangganya aku kua uma (sbb pagi ni xujan), nk amek dawai yang panjang untuk dibuat penyidai..almaklum la,skg musim ujan, nk jemur bajupun xckup tempat da..men sapu je ape yg adekn..heee.. pas amek dawai 2, aku ase ade smthng je kt 'betis' nih..sejuk2 g2..huwaaaaa..3 ek0r pacat beb.. mmg rini silap langkah la nmpknye..ape lagi.. dgn suaraku yg sgt nyaring nih, aku MENJERITlah..haha.. nsb bek cpt pasan..xsempat knyg la ko wahai pacat..!!!

p/s: dulu2 xtak0tpun bile tgk pacat..siap tlg org lagi buang pacat 2 p skg dh lme agaknye xjmp binatang nih..sungguh geli..eeeeee...

Wednesday

kembali lagi tetapi di l0kasi berbeza --> penutup 2010 <--

ai semua.. Assalamualaikum WBT..

*** Be4 memulakan story yang teramat panjang, byna nk ucapkn berbanyak terima kasih pd kwn2 yg  xjemu2 n sudi berkunjung ke teratak ker0ppi yg 'buruk' nih..(pd mata sesetengah manusia) 0ps..s0ri kal0 terkasar budi bahasa.. ahaks!!  kal0 xsilap, last byna buat n3, sal jenis2 fobia.. igt x..igt x.. xigt xpelaa..;)

*** Kalau ada yang terperasan, byna teramat lama xupdate blog.. tapi yang xterperasan, byna nk kasi tau la nih.. heee.. nak kata bz xdelah tapi oleh krn 'berukbend' byna agak 'low profile', terpaksalah menangguh pelbagai story or pape yg ingin d kongsikan pd anda sume.. Tgk pada entry 2, msti ade yang nga garu2 kepala.. xphm ye??? hmm, sebenarnya skg ni byna berada di Kelantan.. (lokasinya wajib dirahsiakan) kikiki.. kelas dh nk start bln 1 ni..beberapa hari lepas, byna bertungkus lumus mengemas n setel ape yg patut.. s0, ni bru berkesempatan godek2 blog biapun line berukbend nih teramat l0w.. ;)


*** Entry kali ni jugak byna buat bagi menutup segala cerita pada tahun yg amat bermakna, 2010.. Terlalu banyak mem0ri, kenangan, suka n duka, pahit mahupun manis sepanjang tahun 2010 ni.. Yang pasti k0rg pun bykkn..! tambah2 lagi bile tgh tahun bru ni byna praktikal.. so, pengalaman semestinya byk & susah untuk diungkapkan melalui kata2.. Terima kasih kepada yang selalu membantu byna.. ( nantikan entry khas untuk anda yg berkenaan )

*** byna rasa dh cukup kot bebelan byna.. nti k0rg jemu lak nk bc kn..sebenarnya banyak pic yg ingin di share bg menutup tahun 2010 nii tapiiii disebabkan masalah teknikal yg telah diberutahu di atas, terpaksalah tangguhkan lagi..:-/ 'kenangan itu membuatkan kita mengingati seseorang'.. chewaaahhh..

p/s: okelah.. nti kte jumpa lagi d entry yg berbeza ngn mud yg berlainan.. tata.. selamat beramal..;) untuk mysis, ma.. nk kasi tau nih..pic 2 jgn lpe upload ye..heee..



Friday

--> jenis - jenis fobia <--

Ilham ni wujud apabila ada s0rg mmbe bl0gger ni k0men aku pnye entry.. nak tau spe dia? j0m terjah nub ---> budak bukan sebarang budak pnye blog.. bijak2.. kikiki.. (sambil2 promote blog beliau) haaa..nk dijadikan cte, ngn tungkus lumusnya aku mengeksploitasikan perkataan aka ayat yg diberikan.. k0rg nak tau pe yg beliau k0men.?! aku pnyela tertarik ngn pekataannya iaitu : arithmophobia <-- amek kau besar lagi aku tulis, kasi sume nmpk.. ahaks!!

*** Dalam mengeksploitasi maknanye yg lebih mendalam, naaaahhhhh amek k0 aku cri sume jenis - jenis fobia.. sape yg xtau or nk tau lebih mndalam, kasi baca bet0l2 yerk.. nti blh la gunakan perkataan2 tersebut dalam percakapan harian k0rg.. hukhuk.. jeng3x:

Ablutophobia- Fear of washing or bathing.
Acarophobia- Fear of itching or of the insects that cause itching.
Acerophobia- Fear of sourness.
Achluophobia- Fear of darkness.
Acousticophobia- Fear of noise.
Acrophobia- Fear of heights.
Aerophobia- Fear of drafts, air swallowing, or airbourne noxious substances.
Aeroacrophobia- Fear of open high places.
Aeronausiphobia- Fear of vomiting secondary to airsickness.
Agateophobia- Fear of insanity.
Agliophobia - Fear of pain. Pain?Nagato?Konan?
Agoraphobia- Fear of open spaces or of being in crowded, public places like markets. Fear of leaving a safe place.
Agraphobia- Fear of sexual abuse.
Agrizoophobia- Fear of wild animals.
Agyrophobia- Fear of streets or crossing the street.
Aichmophobia- Fear of needles or pointed objects.
Ailurophobia- Fear of cats.
Albuminurophobia- Fear of kidney disease.
Alektorophobia- Fear of chickens.
Algophobia- Fear of pain.
Alliumphobia- Fear of garlic.
Allodoxaphobia- Fear of opinions.
Altophobia- Fear of heights.
Amathophobia- Fear of dust.
Amaxophobia- Fear of riding in a car.
Ambulophobia- Fear of walking.
Amnesiphobia- Fear of amnesia.
Amychophobia- Fear of scratches or being scratched.
Anablephobia- Fear of looking up.
Ancraophobia- Fear of wind. (Anemophobia)
Androphobia- Fear of men.
Anemophobia- Fear of air drafts or wind.(Ancraophobia)
Anginophobia- Fear of angina, choking or narrowness.
Anglophobia- Fear of England or English culture, etc.
Angrophobia - Fear of anger or of becoming angry.
Ankylophobia- Fear of immobility of a joint.
Anthrophobia or Anthophobia- Fear of flowers.
Anthropophobia- Fear of people or society.
Antlophobia- Fear of floods.
Anuptaphobia- Fear of staying single.
Apeirophobia- Fear of infinity.
Aphenphosmphobia- Fear of being touched. (Haphephobia)
Apiphobia- Fear of bees.
Apotemnophobia- Fear of persons with amputations.
Arachibutyrophobia- Fear of peanut butter sticking to the roof of the mouth.
Arachnephobia or Arachnophobia- Fear of spiders.
Arithmophobia- Fear of numbers.
Arrhenphobia- Fear of men.
Arsonphobia- Fear of fire.
Asthenophobia- Fear of fainting or weakness.
Astraphobia or Astrapophobia- Fear of thunder and lightning.(Ceraunophobia, Keraunophobia)
Astrophobia- Fear of stars or celestial space.
Asymmetriphobia- Fear of asymmetrical things.
Ataxiophobia- Fear of ataxia. (muscular incoordination)
Ataxophobia- Fear of disorder or untidiness.
Atelophobia- Fear of imperfection.
Atephobia- Fear of ruin or ruins.
Athazagoraphobia- Fear of being forgotton or ignored or forgetting.
Atomosophobia- Fear of atomic explosions.
Atychiphobia- Fear of failure.
Aulophobia- Fear of flutes.
Aurophobia- Fear of gold.
Auroraphobia- Fear of Northern lights.
Autodysomophobia- Fear of one that has a vile odor.
Automatonophobia- Fear of ventriloquist's dummies, animatronic creatures, wax statues - anything that falsly represents a sentient being.
Automysophobia- Fear of being dirty.
Autophobia- Fear of being alone or of oneself.
Aviophobia or Aviatophobia- Fear of flying.
*** 2 baru huruf A.. kal0 k0rg nak tau lebih banyak lagi, klik sini.. kt dlm websitenya, sume mnde ade..sampai Z lagi ade tau.. huhu.. sedar xsedar, rupanya banyak mnde yg kite xtau n perlu dalami lagi.. okela, oleh esok byna ade agenda lebih mencabar, kne td0 awal la mlm nih.. 

p/s: blog byna'keroppi gak akn bercuti esok n lusa.. diharap k0rg tidak jemu2 untuk dtg ke teratak ker0ppi byna nih ye.. tata.. nite n swr drmz...

--> penantian itu 7 penyeksaan <--

aiyaaa.. ada ke penantian 7 penyeksaan ?? cm xbt0l je entry aku kali nih tapi xpe, ada ape pd tajuk?? isinya lagi pntingkan.. heee.. apa yang dimaksudkan ngn 7 tu? meh kite sama2 k0ngsikan..
*** Selalunye org guna ayat, penantian adalah 1 penyeksaan tapi kali ni kite bikin kelainannya ye.. hmm, kal0 yg kite fhm sblm ni, 1 penyeksaan 2 adalah 'menanti ss0rg yg bl0m pasti keputusannya..bla..bla..bla'

*** 7 penyeksaan yang aku nk ungkapkan di sini adalah:
1) Apabila terpaksa menunggu ss0rg i2 dgn kadar yang sgt lama;
2) Menanti jawapan yang tergantung ayatnya;
3) Menanti jawapan yang xpasti dari ss0rg yang kite harapkn;
4) Tunggu orang reply msg & jawab telefon;
5) Tunggu orang masuk minang (sedikit gedik d c2)
6) Menanti saat2 bahagia kita;
                                                 7) Menunggu angka giliran (salunye berlaku bila kite g bank)

*** oke..ada sespe nk tambah lagi??  yup..sesungguhnya sesuatu penantian i2 tersangat menyakitkan.. kal0 xcye, sila rujuk pd yang pakar tapi aku pcye, rmai yg alaminya.. hmm, setakat i2 dulu yang byna kgsi..  kal0 ade pape nk tambah, sila tinggalkan k0men k0rg ye.. tq..;)

Thursday

--> cara merawat hati yang terluka <--

Mlm berganti siang, 
siang berganti malam,
hari sentiasa silih berganti n
begitulah sebaliknya yang terjadi
di dunia yg penuh ngn onak & duri ini!!!

Di sini, byna nk shre ckit ngn semua, tip2 tersebut byna terbaca tp xbpe igt kt mana..  tip2 ni byna tlh edit mengikut kefahaman kita.. sm0ga kite sume dpt mengawal em0si n hati yang terluka.. yang pastinye, sume pernah terluuka mahupun dilukaikn..!!! hmm..

*** Hati & emosi yang terluka mungkin bermula dari hanya calar2 0r secebis yang kecil, namun rentetan peristiwa demi peristiwa yang berlaku, mencetuskan emosi -ve yang setiap kali satu peristiwa selesai, kesan calar bertambah besar dan emosi negatif mula meningkat.

*** Bagaimana mahu merawat hati yang terluka ini?
Muhasabah dulu punca kelukaan:

1. kebanyakan punca datang dari hati yang tidak redha.
2. hati yang tidak redha terjadi kerana tapaknya kotor dan hitam.
3. tapak hati hitam dan kotor kerana banyak melakukan maksiat.
4. maksiat berlaku kerana berpunca dari makanan yang tidak bersih dan halal.
5. makanan yang tidak bersih dan halal membuatkan kita melewatkan solat atau terus mengabaikannya kerana hati tidak rasa bersalah mensia-siakan solat.

*** Andai kita jaga pemakanan , maka 80% solat kita terjaga.. bila solat dapat dijaga, kita mudah mendapat solat yang khusyuk. Apabila solat kita khusyuk, kita mampu membersih hati dan menjaga peribadi.

*** Apabila peribadi terjaga, hati menjadi bersih & emosi tidak mudah tercalar kerana kita berupaya sabar dan mengakui segala sesuatu yang berlaku adalah kerana izin Ilahi dan pastinya ada hikmah disebaliknya.

*** Meyakini sesuatu itu yang terbaik untuk kita kerana ia datang dari Allah SWT  & memerlukan fokus. Kita juga perlu bersyukur di atas segala yang dikurniakan. dengan itu, hati kita akan senantiasa suci tanpa sebarang masalah.

DAN....cubalah katakan sekarang , ” aku berfikiran positif , aku redha, aku menyayangi diriku dan aku menerima diriku seadanya”.
hidup selalu ceria n berilmu!!!

ikls dr:
bynaker0ppi

Tuesday

byna'keroppi st0ry??

Selamat mlm sume.. k0rg dh mkn dh ke?? 
kal0 x lagi,g la mkn yehhh.. 

Disebabkn kesibukan y XTERLAMPAU, jap je byna jenguk mybl0g.. tup2 ade gak yg msuk dlm ker0ppi's bl0g ni.. macih ye sume pengunjung aka kwn2 byna.. Smlm xdela sebizi yg dickpkn tp smp mlm gak bru byna ade kt uma.. oleh krn wajib buat keje yg spttnye, knelah siapkn.. yeke wajib?? sunat la ye...;)

nk shre smthg ckit be4 byna blah ni.. mtepn dh ngt0k tapi nk tnye dlu.. eh, k0rg pnh x tgu org 2,3 jam?? skt ati x? x??? bgsnye sesape yg xsakit ati...tapi aku teramat hangin kal0 org buat cm 2.. smlm ade g 1 tmpt, time nk balik 2 pnyela lme tgu drver sm 2jam.. yg geramnya blh plak die lengahkn ms.. nk mkn bukan pd waktunye.. alasan??? BRU LPS AMEK CUSTOMER.. huhu sungguh bgs jwpnnya.. nk tau ape aku buat?? byna dk snyp tapi g tgur d0rg.. tguran bukanlah sekasar mn tapi blh die ckp aku kurg ajar..huh!!!  (^_^) xkesahla kn sbb yg pnting aku tau ape aku buat.. (tmptnye xleh d beritahu)

n rini lak dh setel keje aku yg dh lme tertangguh.. Alhamdulillah.. k0rg lak cne...;) hmm,mte dh ngnt0k lam plak.. xm'izinkan utk cerite lbh lanjut.. heee.. nite sume.. tata..

Assalamualiakum..

Sunday

Saya Sengal Zone VIP's

SengalZone VIP's 

   
amek kau besar lagi byna tempek l0go nih...
dh setel segala syarat yg diberikan oleh udeen.. kal0 k0rg nk, sila klik link kt bwh log0 2.. sngkn..kikiki.. tapi hnye 15 terawal shj akan terpilih... hmm, kal0 encik sengal z0ne nk tau, ni la pertama kali sejak byna de bl0g, terwujudnye 1entry berupa ape ye... c0ntest ka? eh bukan2.. papela ye... yang telah byna buat slen entry2 sal award.. be4 ni xpnh nk j0in pn even d tag.. -->> kre beruntung la..<<--
      


Saturday

.:.MISS SOMEONE.:.

Malam yg sungguh ngn ketenangan n kedamaian, byna mulakan bicara dengan bismillah.. Be4 mulakan ayt yg lbh lanjut, nk tnye ckit ni..apa k0rg buat skg tuh? k0nfom nga lyn BT ngn kerenah mmbe2 bl0ggerkn?kn? xbt0l eh.. huhu.. papepn yg k0rg buat, xkesah la asalkn k0rg bhgia..;)

*** eh2..berbalik pd entry mlm ni..miss sm1?? sape tuh? sape lg kal0 bukan..jeng3x..:p cube teka.. xm0 la gtau.. segan!! chewahh pndai2 nk sgn lak skg ni ye.. hik.. Tapi bt0l la...miz giles beb.. k0rg lak ade miss spe2 x? n pnh miss sape2 x? k0nfom la pnh kn.. ape yg terfikir dlm h0tak n minda aku nih mcm2.. nk pk buruk2kn xkne n begitulah sebaliknya.. 

*** Tapikn, aku nk selitkn ckit kt cni.. cne pasaan k0rg ble 0rg yg k0rg syg or yg k0rg h0rmat --->> tbe2 blkg k0rg die ckp mcm2??? suke x? suke x?? cm 2la jwpn aku.. tapi kite xtaukn ati 0rg ni cne.. ssh nk nilai mlalui paras rupa even kite dh knl die lme.. tapi xpelaaa,yg Atas 2 sentiasa ade ngn kite.. bt0l x..;)

okelah sume..xmo merepek n bebel pjg2..t k0rg b0ring nk bc.. tata..

d0t..d0t..d0t..

Assalamualaikum sume n selamat pagi..

Apa kbr k0rg pg ni? sihat x? Seawal pg byna bgn, s0lat n mngerjakan ape yg ptt, nk td0pn dh xle sbb mata dh terbukak seluasnya..s0,ape lagi kal0 xg0dek2 mylappy tersayang nih..heee.. Rini xde agenda or ape2 keje yg perlu disetelkn termasuk dating, s0 dk uma jela..;)

k0rg sume ade xtvt ape rini?? k0nfom jln2 cri makan setelah pnt lelah bekerja kn?kn? bg si gurl n si b0y 2, k0nfom kua dating..kikiki.. papepn yg k0rg buat, diharapkan k0rg epy hendaknya..(cm bg ucapan lak byna ni) eh, lpe nk tnye k0rg.. k0rg sume dh breakfast ke?? haaa..sespe yg bl0m lg n xtau nk breakfast ngn ape, pe kata pepagi nih kite buat sandwish.. sdp w0ooo.. 

speacialnya sandwish yg byna ckp ni --->> bukan sebarang sandwish tau.. dh lme xbuat.. teringin lak ase.. nama yg diberi adalah sandwish sardin + tepung = g0reng..yamiii.. ala, cm kite buat grg pisang tuh.. dh blh imaging dh ye?? j0m2 kite g wt skg.. pastu minum ngn mil0 panas.. fuh..sdpkn..

okelah sume..tata..

--->> slps 1jam lbh byna bertungkus lumus..ini la hasilnya...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
tadaaaaaaaa
try la buat..;)


Friday

byna di TAG ---> miss miera

Bukak je bl0g, ape lagi...tr0s tgk kt cb0x la.. ape yg ade kt cb0x 2 ye?! j0m tgk sme2..
.
.
.
.
.
.
.
k0rg nmpk x? heeee
Macih ye kak miera sbb tag byna lagi.. suke..suke..suke..nk dptkn award ni, mstila bersyarat..cm lps2 la..konf0m ne jwb pelbagai s0klan..tapi ni ade kelainan ckit pd s0klannye..siyes xpnh dpt s0klan cmni..(s0klan no.1) ;)

1. Kena jd f0llower bl0g Ain Soofiya:
--->> byna dh f0llow

2. Kenapa k0rg nk amek award nih:
--->> sbb telah t tag 0leh kak miera.. s0, utk m'hrgai tuan rumah, byna buat n3 ni..;)

3. Kenapa jadi f0llower Ain s0ofiya's bl0g ( terpaksa rela / nak award ):
--->> sbb i2 syarat yg perlua ade utk dptkan award..;)

4. k0men bl0g beliau ( Ain s0ofiya's bl0g) :
--->> kebanyakan bl0g gurl, k0nfom pink termasuk beliau..;) spe2 yg suke pink, mmg akn terkesimalah..heee.. ( s0ri i d0n't like pink kaler) haha..

5. Tag 5 0rg f0llower yg kiut giles: 
--->> fieza fie
--->>
--->>
--->>

dh jwb sume s0klan, barulah le amek awardnye..tq ye..;)
cm beselah keje byna..len2 byna akn tag in cbox ye..;)

Thursday

..Hari Ini..

Rini dtg 0pis lg (tmpt li byna dlu).. b0ring gak kt uma (pdhl mmg ade hal nk setel).. hukhuk.. tapi 0leh krn xde sape kt UKK, terpaksalah byna g len hr..adessss..igtkn mls nak mai dh p nk wt cne.. nk xnk, len hari jugak la.. huhu.. byna smp cnipn dh dkt d0rg sume nk lunch, s0 g mkn la skli ngn cik fani, k.wahida, fieza n aina (stdnt li gak).. pas abs mkn, kngn terindah kami adalah smpt lg snap gmbr ngn cik fani..heeee...

candid kononnya..huhu

..setakat ini dlu utk hr ni ye..

p/s: rinipn buat keje s0rg2..mn2pn s0rg2..huhu

sharing is caring ---> *#06#

Konfom ade yg xphm kn.. hmm,sebenarnya byna nk shre ckit ngn k0rg.. ni pn byna tau dr mmbe bl0gger gak iaitu al0ng.. tQ ye 4 sharing.. td time bw, tersinggah dgn lmenye d bl0g si al0ng ni.. tertarik lak bc nye.. --->> *#06# ??? ape 2? msti dh rmai yg tau kn?kn? tapi xpela..bg yg xtau aka lpe cm byna, b0leh la kite shre kn..;)

*** Bagi sespe yg penah kehilangan hp aka kne curi aka terjatuh n papelah yg sewaktu ngn nya, cre utk k0rg sume sekat si pencuri aka yg ambil 2 dr digunanya or dijualnya adalah dgn mendail *#06#.. then akan kua 15 digit siri num.. utk maklumat selanjutnya, apa kata k0rg terjah sendiri bl0g al0ng.. tkt tersilap inf0 la.. heee.. selamat beramal..

okelah..chaw dlu ye.. nk ciap2 g 0pis tmpt li..tata..;)

Wednesday

cukup sekadar ---> t303 <--- kembali pd yg asal

Assalamualaikum sume..

--->> Kata org, cukuplah sekadar apa yg ada..terima dgn hati yg terbuka..rezki lak jgn dit0lak.. disebabkan dilema sal hp, byna terpaksa mencari gak hp yg cnepun.. dlm ati nih, xkesah la jns cnepun.. asalkan berfungsi ngn baik..sal function 2, t0lak tepi.. ape yg penting, b0leh k0l kua n msuk n msg shj.. dh xde mud utk pilih2 nih setelah ape yg berlaku..ngeeeee.. ajak mr.D tmn g bli td.. hmm, xmo cte pjg, jz nk tunjuk ja m0delnye.. (m0del yg aku bli ni sebiji sme cm aku gne r5bln lps..kembali pd yg asal katakan)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
jgn terkezut sbb murah je
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
lagi
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..ini dia..
 xde pape kelebihan tapi blutut, kamera 1.3 px, radio, mp3 adelah..mmc xde ye..

n0te: harap2 pasni xilang, jth, r0sak..bla..bla..bla..

.:.tErdesak.:.

0leh krn byk ms free nih, teramat rajin utk aku menaip n mengarang cte yg kdg - kala memb0ringkan si pembaca.. Di kala kese0rangan ni gak, byk mnde yg b0leh dtg n terfikir or difikirkan.. smada dr segi ape sekalipun (chewahhh ayat..;) 0keylah..be4 aku m'bebel mnde yg xde faedahnya, j0m kite berbalik pd entry kali ni iaitu : .:.tErdesak.:.

*** k0rg penah rasa terdesak x?? xkesah la dari segi hape sekalipun.. byk kali dh aku alami getir2 cmnih.. terlalu pedihkan ble kite alami ssuatu yg ssh!! Yang pastinya sume yg berlaku ade hikmahnya drNYA.. kite sebagai umatnya, mstila redha..hmm..(^_^)..

*** 5 bln lps, aku niat n tekad (lbh kurg la)..be4 tahun dpn aku nk dptkn ape yg aku nk n Alhamdulillah beberapa bulan kemudian aku dpt sume 2, dgn hasil titik peluh aku sdri.. sgt bersyukur n semestinya k0rg sume pnh rasa cm aku rasakn?? (bila dpt ss2 ngn hasil kite sdri) tapi..................

*** Beberapa minggu, menghampiri bulan..dengan sekelip mata "apa yg aku dapat, telah jauh pergi dr ku"..(ayat xleh blah kn..cm cerpen lak..haha).. kal0 k0rg terperasan, aku pnh buat entry sal nset kesayangan aku jth lam t0ilet.. xsmp sebulan gne, dh kehilangannya..tersangat cdeh beb!!! :( tapi xpela..cm aku ckp td la, ape yg berlaku pasti ade hikmahnya.. pasrah!!! 

*** Lps kejadian 2, 1 1 pr0b aku dpt.. npe ye? hmm,pelik2.. ujian sume 2.. blur dh nset sume r0sak n hilang.. nsb bek la ada akak aku s0rg ni.. die bg pjm nset die.. (nset diepun dh rosak tapi blh pkai lagi) tapi.. (byk tapi ni) beberapa minggu gune, r0sak lagi..huwaaaa,tersangat tensen.. xpkai nset xsemestinya xleh id0p tapi ngn adenye nset la, sng utk kite berhubung.. t0l x??? hmm..

*** n ape yg aku terdesak skg ni adalah hp la...spe ade hp lebih?? bak cni nk pjm.. :p skg ni pkai hp makcik mr.D.. chgr lak r0sak.. byk t0l cabaran id0p nih..hmm.. oke la sume, setakat ni dlu ye..tata..

p/s: smlm mysis ckp aku xleh pkai tel.. ade je yg xkne.. salu r0sak..adessss...

1st kua s0rg2---> ..(^_^)..<--- tErpaksa

Smlm terpaksa kua sorg2, mkn sorg2, ckp s0rg2,survey brg s0rg2.. (cm xbt0l pn ade gak).. sume 0rg keje.. byna je dk tanam anggur lps abs li nih..s0,kne la berdikari.. bukan dak kck lagipun.. mr.D pn keje.. nk xnk kne kua gak sbb ade perkara yg perlu d setelkn.. urgent gle beb!! seawal pg byna bgn n ciap2.. tup2 ujan la plak.. nsb bek la pas siap2 ujan dh bnti.. al-maklum la byna bukan nek kete.. merempit s0rg2 ngn selaju yg mungkin supaya cepat smp ke destinasi.. haha.. pdhl dekat je.. nk tau mn byna g? nk g jabat pos kt giant (nilai) 2 je.. kuikui..men redah ja ikut suke ati.. terukkn.. (xleh jd pemandu berhemah ni)

Pas ciap sume keje, perut lak lapa..hmm,pk2 mkn kt kfc jela..(not feveret tapi terpaksa gak sbb mls nk mkn tmpt len) :(ni je yg dimakannya tapi xabs sbb s0rg2kn..(ayt cover) huhu..;)

pic pjm ngn mr.g0ogle ni..
Pas mkn, ade lg destinasi yg nk diterjah..n lepas sume setel, brulah balik uma..hmm,kngn terindahkU!!!:p ok la..2je nk ckp..nk g mndi dlu..tata..

p/s: nk snap pic sdri segan la plak sbb s0rg..t org tgk, ckp syok sdri lak..haha

Alhamdulillah..(^_^)..Dan Akhirnya..

Xtau la mkne pe entry 2..;)  memandangkan dh lama xmengarang n skg ni nga free je..ri 2 termiss nk buat entry besday bby boy amca.. kali ni berkesempatan lak nk wt entry utk segala entry..eh2,udahla merepek byna oi..j0m2 kte strt cte n membaca ye..

10dis10', jumaat
Penantian demi penantian, akhirnya myGrandmum, mymakcik n mypakcik..(blh ka cmbine bi bm??hik) balik dari megerjakan haji d tanah suci.. Percutian yg byna amek mggu lps adalah utk blk kg la.. aku sambut d0rg ni.. Ri 2 dh xg ata dh.. So,kali ni xkn lpskn pluang utk sambut d0rg d Airport, Kuala Terengganu..

Sungguh eksaited nk balik kg..(yeke..huhu),2yg blogpun bercuti sama.. byna balik s0rg je sbb mysis II xleh cuti n mysis III dh balik be4 raya haji ri 2.. Terpaksalah balik s0rg..yeke terpaksa? haha tapi mmg dh bese balik s0rgpun..;p

Pada mulanya dijangka smp kul3pm tapi krn sbb2 tertentu, ditunda pd 10pm (10dis10', jumaat).. Perjalanan kami bermula pd kul4pm.. (kami 2 adalh mydad n cousin.. 3 buah kete sume.. ) antara cabarannya adalh hujan teramat lebat.. persinggahan demi persinggahan..(eh2 rasanya sekali je singgah..heee)

0kelah...byna xmo cte pjg..t k0rg letih nk bc lak kn..bg yg suke mmbaca, xpela n semestinya sume yg miliki blog, suke menulis n mmbaca.. t0l x?? huhu.. layan pic dlu ye...


yg sebelah byna 2 adalah mydad..si cilik 2 ank buah n nnk mycousin..
 (sempat berjalan2 cri makan tuh..bnti p0sing jp..)


ni my c0usin..ieda asmidar..2 org si kecil yg tersangat nakal..huhu..
(time ni nga nunggu ketibaan,g lpk kt cafe dlu..)

haa..2 si kecil ni meragam n kt0rg berdua terjumpa mainan lampu ni..
(dh beli s0rg satu,trs snyp) cre mujuk dak2..heee..

p/s: pic2 kt ats 2 pn i curik kt blog my c0usin..xsempat nk amek ms balik kg bru ni..hukhuk..setakat ini dlu ye..;) sila abaikan tarikh pada gambar2 yg telah d snap 2 ye..lpe nk setting la 2..smp tarikhpun slh..hukhuk..utk tgk tau cte lbh lanjut sila la ke blog mycousin..(smpt promote ye) huhu..

Hutan Lipur Lenggeng


ni berada d pintu nk msuk ke hutan lipur...


ai sume..pe khbr?? sihat x?? baik je ase.. siap tnye kbr lagi.. hmm,sebenarnya dh lme dh nk shre cte ni n dh lme dh g tapi bru berkesempatan untuk mengarang..hihi..

hmm..Sape yg penah smp sane?? xpenah?? tapi konfom rmai dh g kn..aku je yg jakun..xtau wujudnya HTL..haha..tapi kal0 yg xpenah g lagi, silakan ye.. Xjauhpun.. n sape2 yg berada di area nilai, mantin..bla..bla..bla 2, lagi la dekat tapi xde la dekat sgt..(ayt berbelit2 kn??)

Tempat ni sesuai la utk family yg nk beriadah 2..nak kata happening xdelah tapi ok la gak..mybe ms aku g 2 xde org sgt sbb dh ptg.. ri 2 eksaited je nk masak.. jimat la ckitkan.. asyk mkn kt lua je.. rajin la knn nye tapi xseberapapun.. ala kadar je.. pas ciap sume, pk pnye pk nk g mkn ktne.. ni pun planning secra last min.. by mr.D..;) lagipun dh lme dh xkua jln2.. ape salahnye d hujung mggu kua beriadah ye..hehe.. layan pic dlu ye.. nti nk datang lagi la..tapi xtau ble..thun dpn k0t..haha..

ni la juadah yg xseberapa 2...heee



bynapn tidak ketinggalan..nk redah air terjun 2..
 senaman ke 2??:p
tktnyer licin...tp ttp steady..
ni la antara kwsnnya..kt dpn byna 2 air terjun yg mngalir...;)
***kami dtg cnipn jp je..sbb smp cnipn dh kul3lbh..ske je buat rncgn last min..ngeeee...papepn tq kt mr.D sbb bwk dtg cni..;)

p/s: setakat ini dlu oke..kal0 picnic rmai2 lagi beskn..j0m la spe nk j0in.. le g sme2.. sbln yg lps lg nk shre tapi xdan nk tulis..heee

Tuesday

Tamat --->>(^_^)<--- Sudah!!!

Entry ni pjg ckit.. s0,diharap kpd kwn2 sume bersabar ye..hikhik..be4 2 nk tnjuk pic ni..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
inilah cancelori..tmpt byna li tp byna bkn ade dlm bgnn nih..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tanggal 13dis10' (Isnin), tamat sudah Latihan Industri yg dijalankan selama 5bln (juga utk sem ni)... Tarikh sebenar adalah 11hb tapi memandangkan byna ambil cuti lebih awal, terpaksa la gnti..;) (mesti ade yg igt byna dh kejekn?kn?kn?) hehe..

Terlalu byk pengalaman & pegetahuan yg byna dpt sepanjang menjalani praktikal di USIM... Usim 2 luaskan?? Meh byna kasi tau tmpt byna li.. Byna li di Unit K0munikasi Korporat yang juga di bawahnya ada lagi unit2 kecil.. Salah 1 nye (merangkap tempat byna praktikal) ialah Unit Informasi Multimedia.. Nak st0ry ckit..

Permulaannya.. Pertengahan.. Pengakhiran:

Pada 11julai10' (Isnin), byna mula melangkah... n d cnilah permulaannya alam baru, keje baru n sume2 barulah..:p Dalam fikiran ni xterlintas lgsgpun n xtau pape sbb byna diberitahu unit Multimedia xde n xtau sesuai ke x ngn k0s byna amek.. Men sapu je tapi xpela papepn try dulu..Beberapa jam n beberapa minggu d cni, barulah byna tau segala kerja n ape yg dibuat d unit ini.. ade yg sama n ade yg xpenah byna belajar d k0lej.. Sume 2 ckup bermakna bg byna.. Byna gak rasa cm berada dlm alam pekerjaan, memandangkan byna prak. d Uni. Sains Islam Malaysia n kt cni, sume mnde yg b0leh kite ketahui..siap ade sh0oting lagi.. Best sgt!!!;)

Beberapa bulan kemudian n makin hari, makin hampir tarikh tamat li.. !!! Sedar xsedar, byna dh xlme d cni n harini TAMAT SUDAH segala kerja n tugas yg telah diberikan..;) n 1stly nk ucapkn bebanyak terima kasih kps mysis III, maa sbb dia adalah org kuat n bertungkus lumus bantu byna utk isi borg n sume2 la..(smp mrh2 lagi sbb d0rg buat keje lmbt..huhu) grg x kakak saya?? haha..

***Di kesempatan ini juga, byna nk ucapkan berbanyak terima kasih kepada yg membantu especeli kepada en.saiful, k.wahida, a.shah n a.zahar..

***Terima kasih juga diucapkan kepada unit k0munikasi korporat iaitu pn.yus, ema, ika, k.mai, k.linda, rejab, saepol atan n sume2 la..kpd yg xsebut nama 2 jgn mare..;) (mem0ry byna ni tetbe low..:p)

***Tidak lupa juga kepada PTM ( Pusat Teknologi Maklumat) iaitu a.shah kecik, k.anum, k. suzi, zul segala zul (rmai sgt nama zul kt cni..hukhuk) n sume2 la ye.. Kerjasama yg anda sume berikan amatlah dihargai.. Yang xpenah bagi kerjasamapun tersangatlah byna hrgai..

Ada lagi ni..
***Lastly byna nk ucapkan bebanyak tQ jugak kepada kawan n juga sahabat handai iaitu Fani n husna.. Fani n husna yg byk menolong yna, smada hal kerja or personal..huhu..;) Setakat itu dulu yer.. terima kasih sekali lagi..
 

p/s: dsbbkn mslh teknikal, pic2 xleh nk msuk buat smentara wktu..tensen tol.. rasa cm tengah berucap kt depan org rmai la plak..haha..tapi xpe i2 sume adalah pglmn..

Monday

rindunyer...(^_^)...

Rindu..rindu..rindu!!! kt sape ye?! rindu kt sume kwn2..xkre d mana jua anda berada..rindu kt mr.D jugak..:p dh lme byna xupdate bl0g kn.. Al-maklum la, bru2 ni byna bercuti..(balik kg halaman g2) s0, blog pun konfom bercuti jugak dsbb kn byna xbwk balik lappy tersayang nih.. :D 

*** Beberapa hari mendiamkan diri ni, Byk perkara yang nak d shre.. pahit, manis, masam...sume ade tapi bukan skg tau.. xde ms nih.. sbb rini adalah last day byna LI kt USIM, kne setel2 ape yg patut dlu.. oke la sume.. tata..

Tuesday

suatu pengajaran

Assalamualaikum semua..(^_^)..
rasa mcm dh lme xupdate blog biapun bru sehari.. 

Hari yg sungguh mulia ini, 
marilah kite sme2 perbaiki diri kite supaya jd lebih baik dr yg lepas2.. 
2,3 hr ni terlalu byk perkara2 yg tidak diingini berlaku.. 
sungguh terkilan.. byk perkara jugak yg byna nk share kt sume tapi 
disebabkan ms xbegitu mengizinkan,
terpaksalah ditangguh n bila dh namanya tangguh,
mmg tangguh smp ble2 la..hik.. 

***Terlalu byk kesilapan yg berlaku yang menjadikan 
kehidupan harian aku jadi huru hara.. 
mybe ni adalah dugaan untuk aku tempuhi kebahagiaan d hari mendatang..
kepada yg berkenaan, byna mintak maaf bebanyak.. 
Tidak bermaksud langsung untuk buat sume ni
tapi mnde dh nk jadi, kite xleh nk halang dh.. jz boleh perbaiki..hmm..

Tersangat terkilan jugak bila kite jumpa ss0rg yg talam dua muka..
dpn pnyela baik tapi blkg..ntah la..nk ckp pun xkne..
bak kata pepatah 'rambut sama hitam tapi hati??? smbung la sdri ye..;)
Nak marahpun xde mkne lgsg tapi mmg aku hangin gak..
sbb ape yg dh berlaku hanya diri sdri n yg Atas tahu..
SABAR YE BYNA!!!

kal0 ape yg berlaku melibatkan s0rg dua xpe..
ni melibatkan byk pihak..
sungguh sakit!!!

s0.."hrgailah ape yg kite miliki"..

p/s: mintak s0ri pd mr.D sal pe yg dh terjadi.. 
mintak s0ri gak pd mysis sbb r0sakkn hp lme die..
mintak s0ri pd yg berkenaan ats segalanya..bla..bla..bla..




Monday

BLOGLARIAN..


assalamualaikum..

tagged kali ni oleh alia cumil..tQ ye alia..
kps sespe yang berminat nak join boleh klik here
jom kite strt!!

klik here
saye suka berblogwalking kerana?
kerana byna suke membaca, mencari ilham dengan mmbaca entry2 kwn2, tgk info2 yg berguna dr blogger otai & bla..bla..bla.. salunye bile aku tgk 'esei' yg mmbe2 buat ni, akn lebih memantapkan lagi esei (entry)..

byna nk tag: 

settle keje byna kali ni..
untuk mengetahui lebih lanjut, sila ke page padelblog & bloglarian

:-( + :-/ = :'(

Entry yg mengandungi 1001 mkne. Xtau nk dicurah or diberi tajuknya. Sungguh blur!! Ape yg k0rg fikir ble tgk ja entry cmni? k0nfom tertanya2kn. Pagi yg tidak mendamaikan n tersangatlah sakit. Sakit ape?? bukan sakit ati.. sakit jiwa..ade ke org sakit jiwa?? Tapi npe ye.. Ade perkara yg kite xleh k0ngsi tapi ade sstgh perkara yg kite blh luahkn ngn hnye menaip. Nak cte ke xnk ni..errr...jap2 nk pk..err..asenye dh ckup utk mmberi mkne..xpyh cte la ye.. yang pastinye byna tersangat 'sad'..k0rg pnh kne mrh gle2 x??? aku kne mrh..huwaaaaa..ape salah saye????
nk update blogpun xdepun sbb bile ade m0od,ade je halangan mendatang..
p/s: sbb mud very l0w, bgn awal pg td,terus ir0n bju, mndi, smyg, siap2 n kms ape yg ptt n tlg sis wt msuk brg lam kete..2je..senyap je lbh pg td..sume pkra terbantut.. nk st0ry smtnhg kt sis byna tp takut byna ngis dlu be4 cte..:-/

Friday

Cemburu a.k.a Jeles??

Hai semua..pe khabar? sehat x? epy x? sakit ati x? mrh x? suke x? byk s0klan kn..yg pasti hnya k0rg yg tau jwpn tersebut. Dh lme dh xshre tip2 or kata2 hikmah ni. Rini rasa terbuka ati aku ni nk shre. Npe ye? mybe ade smthng yg berlaku dlm diri aku ni. Bt0l ke? heee...'sharing is caring'!!! br0l x?? ;)

Tidak dinafikan, setiap org ade sifat cemburu aka jeles termasuk aku. Jeles ni byk kateg0rinya. Cth; cemburu buta (pasangan yg bercinta or dh berumahtangga) juga mengalaminya, cemburu disebabkan kelebihan orang lain & cemburu....ape ye?? bla..bla..bla.. Yang pastinye k0rg sume tau..  nk tnye ckit..k0rg fikir, cemburu ni b0leh mendatangkan manfaat x dlm diri masing2??  

*** Jawapan aku: Ya..tapi..ade tapi 2..;) cemburupun ade +ve gak jika ss0rg 2 pk +ve..k0rg phm x?? mksd +ve nye d cni adalah, kite tgk org lain hebat dr kite or boleh miliki ape yg kite xmiliki, kite blh berusaha utk mendapatkan yang lebih baik n xpayahla nk buruk2kn die or kutuk die..yg pnting kite berusaha!!! phm??? 
*** Jawapan aku: Tidak..tapi..ade tapi lagi ;) -ve nya jika ss0rg 2 xleh tgk kelebihan org n ngn cre 2 d0rg akn buat ssuatu yg blh sakitkan ati ss0rg tu td..mybe d0rg akn cri pasal or papelah yg sewaktu ngn nye..hmm!!! salunye 0rg mcm ni, ade je mnde yg nk d ckpkn..kal0 xnyakitkan ati org xpe..huh..amacam??? 

Sesape yg ade sifat cemburu aka jeles terlalu mendalam smp tulang hitam 2, t0long la berubah.. sl0w2 beb.. Xdapat papepun kal0 k0rg tersalah phm n jeles2 ni.. Nak jeles boleh tapi bertempat.. Utk yg kapel or dh berumahtangga aku xkesah sgt sbb melibatkan hubungan k0rg berdua tapi yg aku xleh nk tahan ni bile jeles antara manusia sesame manusia yg xde ketan lgsg ngn aku or id0p aku.. kal0 k0rg pun sme gakkn..xleh tahan beb..Thts all..




Thursday

KHUSUS UNTUK KEROPPI LOVERS

Title byna kali ni khas utk pencinta ker0ppi..entry 2pn byna c0py dr ss0rg yg mmg membuat jualan secara online dr ind0nesia.. bila tgk barangan yg dijual,sungguh eksaited n teruja n terlikan..n ter...ble..bla..bla..;) xtau nk ckp ape sbb suke sgt.. kal0 b0leh, nk je bli skg.. kal0 kt cni, mn nk cri ye.. xjumpe lagi ni..adesss.. kal0 dekat, sng ja..g kedai,byr n bwk bali..huhu..0ke..utk sespe yg berminat,anda b0leh la add beliau kt fb ye..ni ha aku kasi link kt k0rg : Lee Annie Onlineshop

kt bwh ni byna tunjukkan serba sedikit ape yg dijualnya..sungguh cumilkn.. (pic curi ke ni..huhu..kal0 akak terbaca,jgn mrh ye..tp dh mtk izin dh..cume xtau jwpnnye..larikkk)


luar

dalam


sikatpun ade

luar


dalam

set sudu

ni pun set sudu

bekas letak lens
jug

buh sup

Wednesday

new ker0ppi..(^_^)..

Byna tersangat hepi..hepi tersangat byna..aishhhh..pning lak ayt 2..byna curi tulang jp ye..s0ri b0s..heee.. kali ni byna nk bercerita dlu sal ker0ppi yg dicintai ni.. dh lme xshre ngn k0rg sume..cari pnye cari n kumpul pnye kumpul,akhirnya n bukan kali yg akhir----->> byna dpt ker0ppi bru lagi dr sm1.. sape sm1 yg dimaksudkan 2?? konf0m k0rg akan terfikirkan 'mybrl0ved' kn..heee..ni pn bel0ved gak tapi lain ckit..be4 2 byna nk buat intr0 dlu..:p intr0nya adalah: smlm dgn jayanya byna jg anak buah byna,amca n td0kan die..(ngn aku2 skli td0) sbb mama nye kua..ade brg nk bli katanya..hmm..!!! Bukan men lme lagi..smpkan aku tertd0..nsb baik la amcapun td0..xdelah pnt sgt nk lyn kerenahnye..hihi..Tunggu pnye tunggu..(tgu lam mimpi) :p akhrnya, mama amca balik.. Lega rasanya.. b0leh la aku naik td0 kt bilik... 0ps,byk la plak yg aku cte ni..dh2 la byna 0iii...huhu

*** 0ke2 kte berbalik pd sm1 yg blikan byna ker0ppi td.. Tersangat eksaited nk bukak plastik yg ckup kms ikatannya..bukak2 je, byna tgk steaker n gayung a.k.a ceb0k ker0ppi.. (jia2 berupa ker0ppi) xpelaa..jji samakn..tQ s0 much kpd sm1 sbb bg byna ker0ppi..xm0 byr la...sbb murah je..heeee... k0rg nk tau spe sm1 yg dimaksudkn?? alaa,pastinye k0rg knl sgt ngn die..xknl??? adesss...xpe2,meh byna tempek muka beliau kt bwh ni:

.
.
.
.
.
.
.
sm1 i2 adalah mysis..yg pkai bju hijau 2 tau..sje je ltk pic ni sbb suke sgt..(bynapun nk tumpang sekaki la) heee 
 .
.
.
.
.
ni die ker0ppi yg mysis bli...macih skli lg sis..
.
.
.
.
.
cumilkn steaker ni..besar g2..

ni die gayung jiajia aka ker0ppi.. 
 *** 0ke k0leksi di bwh ni plak,byna yg bli sdri..;)

letak syiling byk2..
ni plak adalah pengarang jantung byna..sila abaikan layout blkg..heee
setakat itu dulu ye...sesape yg ade inf0 or brg2 berkaitan ker0ppi,sila la shre ngn byna ye..;) tQ sume..

Tuesday

Hanya tinggal beberapa hari

*** Terasa sungguh lama xupdate blog. Bukan bercuti or mslh teknikal tetapi ms xizinkan aku utk update. Byk mnde aku nk shre kt k0rg ni, tapi oleh kerana LI dh nk abs, aku terpaksa siapkan mn2 keje yg tertangguh. Sng la nk buat report n final pr0ject nti. Ade sape2 yg terer utk design br0chure x?? Angkat kaki cpt..:p t0long aku yg ketandusan idea ni...huwaaaa..

*** Pr0jek yg teramat lama ni bl0m lagi disiapkn dsbbkn mslh2 tertentu. adessss..hrp2 pasni dpt siapkan.Amin!! Even byk keje, byna luangkan ms gak utk update mybl0g ker0ppi ni. 0ke la sume, nti ade ms yg terluang, byna lawat k0rg sume ye. 

p/s: xdan nk jenguk kwn2 sume..pasni byna jenguk k0rg ye..jgn lpe utk jenguk byna jugak ye..(^_^)..

Saturday

mslh teknikal a.k.a persiapan 'birth.boy'

Lmenye ase aku xupdate blog ni..aik, bru 1hr kn..dh 1thun ase..(^_^)..hmm, oleh krn smlm ade mslh teknikal kt my berukbend, terpaksalah senyap utk berbl0gging nih.. ni bru ok.. nk jenguk kwn2pun xsmpt..salunye xpnh miss nk g jenguk kwn blogger..kal0 bz sgtpun, konfom aku singgah je jap even sesaat..mengalahkn PM kn..*gediknye*
Rinipun teramat bz..dr pg smp petang xdk diam sbb rini kne buat persiapan utk birth boy, amca ni.. mjls strt dr kul4 smp skg..ni bru de ms nk on my lappy..*curi masa ni*..sebenarnya myk mnde g nk story ni..tapi oleh krn ms n idea begitu kering, len ms oke..

p/s: terima kasih kpd yg sudi singgah even sesaat..
*rindunye kt mybeloved*
..(^_^)..

Friday

AWARD OH AWARD part V : dr NADDY

byna dpt award lagi dr naddy..yg bestnye xpyh jwb s0klan..mekasih ye naddy..

ni la awrdnye..suke nye..;)
tapi kne tag 5 org...cm bese..byna tag in cbox ye...

Penghargaan dari Cplud Miera

Terima kasih yg tidak terhingga kepada cplud miera kerana telah m'beri penghargaan kpd byna.. Untuk mendapatkan cplud badge, beliau gak beri beberapa s0klan yg wajib byna jwb.. hmm,nk tgk bagde beliau x??? sungguh kreatif tau.. jeng3x...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
ini dia badge beliau..
 .
.
.
.
.
.
.
.

be4 letak kt page byna, byna kne jwb lu s0klan2 berikut:

*** Blog anda berkisar tentang ape yer?
------>> tentang aktiviti, cerita & cte2 yg menarik..*yeke menarik..:p

*** Kenape korg rajin singgah cini?
------>> sbb byk resepi2 yg best2..

*** harapan korg untuk mase depan Plud's Corner:
------>> harapan byna adalah agar akak terus bergiat n salu sukses dlm dunia berblogging ni. Banyak 
mnde yg kite dpt..bukan untuk menunjuk2 hal kehidupan kite tetapi i2 adelah perkongsian even ade sstgh org berpendapat,blog ini tidak berfaedah!!! gud luck tau..;)

Sekian sahaja..;)

NUFF tersalah masukkan duit ke??

Akupun xpasti apa yg aku tgk.. Terkezut+happy=blur!!! :D mggu lps xsilap...aku chck ade bpe hinggit ja.. Al-maklum la, saya budak bru bljr.. :p  tapi rini aku chck..w0w...xkn nuff tersalah bg duit kot.. sungguh tidak percaya beb.. mybe nuff syg aku lbh..;) *abaikan pujian gedik 2..hihi.. Anyway,aku ucapkan bebanyak tq kpd nuff.. t0tally nya xm0 kasi tau..malu laaaa..0rg len dh byk, kite bru ciput..kiki.. 

p/s: mysis pun terkezut n terhappy sbb diepun cm aku gak..pning2 ker0ppi kami..papepn ini hnyalah sampingan aje..kpd sume yg lebih arif..shre2 la ye.. "sharing is caring"..;)

---sila tinggalkan url anda---

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


CoolChaser.com Layout by CoolChaser
CoolChaser