j0m f0llow byna:

Tuesday

Warkah Untuk Kam0!!!

Entry kt atas 2 cm kelakar je..;) P0st kali ni adalah tentang sese0rang.. ianya dtg dr hati, bukan em0si..chewaaahhhh..ayat!!!  :p

 Untuk kam0:
Awak..Saya tau awak kuat. Awak pasti akan dpt yg lebih baik dr yg ni. Apa yg berlaku n dh berlaku pasti ada hikmah. Awak xpyh rsau la. Skg ni awak hnya perlu tngkn fikiran awak. awak xpyh pk sal org lain, maupun saya. Saya ckp cm 2 xbermaksud untuk awak pk saya akan lupekn awak. Saya ckp cm 2 hnye kerana saya nk awak hepy tnpa perlu pk sal spe2pun. Saya mtk mf kal02 awk pk saya ni xm0 amek peduli sal awak. 

Awak.. kdg2 saya pk nk je marah org yg buat awak cm 2 tapi apekan daya saya. Saya bukan kuat sgtpun.  Saya xde kuasa nk mrh org yg buat awak cm 2 tapi saya hnya ada kuasa untuk nasihat awak n salu bg awak sokongan. Kal0 nk dibandingkan ngn kuasa2 yg ada atas dunia ni, kuasa saya lagi bermakna sebab xguna duit untuk merasuah sesape, xgne tenaga sesape, xlibatkan sespe, xkecikkan ati sesape n xpentingkan diri sdri!!!

Awak.. t0long jgn pk negatif ye. Awak kne kuatkn semangat awak n jgn berputus asa. Bia sume 0rg nmpk n tau awak ni xseperti d0rg pk kn. Saya tau ape yg sedang awak pk skg ni. Awk pk awk dh kehilangan segalanya termasuk saya!! bt0lkn??? t0long kgn pk cm 2 ye. Dh byk kli saya pesan pd awak n pesanan saya 2 jugak bukan sekadar pesanan kosong je. Saya pasti, jika bt0l awak xsalah, yang Atas sentiasa ada bersama awak. 
Lastly, saya nk awak think +ve n jgn pk bukan2. Xde sape atas dunia ni nk kn mnde cmni berlaku tapi buatlah ini sebagai dugaan untuk kite tr0skan hid0p. Ujian yg diberikan atas dunia ni lebih baik dari Akhirat!!! Sem0ga awak sentiasa akan igt nasihat n pesanan saya!!! Saya sentiasa inginkan yg terbaik dlm sume segi. Xde manusia yg perfect atas muke bumi Allah SWT ni!!! Awk igt 2..


p/s: buang tabiat ke tulis esei cm 2..ase cm byk idea lak time2 ni..kikiki!! sebenarnya warkah tersebut ditulis n ditaip oleh sese0rang..nk tau sape..?? mstilah aku..sape aku 2..hmm.pning lak byna nih..:-S isi yg terkandung bukan dtg dr emosi tapi hati..:-/ untuk sespe yg mengerti, msti korg phm ape yg dh terjadi!!!





7 komen peminatku:

.:. Maa .:. said...

xphm2.... huh,

byna said...

kiki..hnya yg phm sje yg akan phm..hakhak

HonEyBuNNy said...

sayu ja baca entry neh....buat awk..jgn sedih2 tau....redha dgn apa yg berlaku...ngeh3

jeBateja said...

Buat awak...kalau tensen...beli lah tudung kat HONEY tu...waka...waka

byna said...

honeybunny: mmg teramat sayu ble bc..2 pesanan byna utk sm1..n dri sdri jugak..
jabateja: huhu..bli tdg?? ske2..

aiNulHusNa ^-^ said...

phm2..huhh..

byna said...

mekasih ye..;)

---sila tinggalkan url anda---

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


CoolChaser.com Layout by CoolChaser
CoolChaser